piątek, 12 lipca 2013

Notka...

Heej.. Przejdźmy od razu do konkretów. Zawieszamy bloga... Nie sądziłam, że to się stanie ale jednak. Ja nie wyrabiam z dwoma blogami, zwłaszcza w wakacje, kiedy czasu jest mniej. Praktycznie całymi dniami nie ma mnie w domu, bo albo jestem u babci, albo wychodzę ze znajomymi, a jak już jestem to nie mam ochoty na pisanie rozdziału -.-. Jestem leniwa, a wakacji nie czuję ;-; Do tego Wiktoria wyjeżdża pojutrze i ona też nie będzie mogła pisać ;/ Myślałam, że dam sobie radę a jednak nie :< Przepraszamy was z całego serca.
A na ile zawieszamy? Umm.. nie wiem. Nie mam zielonego pojęcia. Zawieszamy na czas nieokreślony.
Ja nie wiem czy będę przez cały sierpień obecna ;/ Teraz będę próbowała coś napisać, więc mimo tej zawieszki coś może się pojawi, ale marne szanse. Musicie czekać cierpliwie i mam nadzieję, że jak powrócę ilość czytelników będzie ciągle taka sama. :) To tyle.
Do przeczytania za kilka tygodni! ;*
~`Weronika i Wiktoria ;)

3 komentarze:

  1. :'(
    Szkoda, ale mam nadzieje, że szybko coś dodacie...
    Miłych wakacji Wam życze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda , ale mi samej też nic się nie chce , bd czekać ;**
    http://ross-laura-story-of-love.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nie teraz!

    OdpowiedzUsuń