środa, 24 lipca 2013

Odwieszenie i rozdział.

Hej.
To ja Wika. Chciałabym wam powiedzieć, że odwieszam bloga, ponieważ już wróciłam z wakacji. Czemu tak wcześnie? Tutaj więcej informacji xD KLIK
Mimo to, ze wróciłam nie mam czasu, by w tym tygodniu napisać rozdział. Przepraszam, ale naprawdę mam dużo pracy. Mam nadzieję, że już w następnym tygodniu znajdę kilka dni na napisanie rozdziałów na zapas itd. Jeżeli nie to jeszcze raz przepraszam. :c Chciałabym napisać ten post, ale tą notkę piszę jak najszybciej, a oczy zamykają mi się. Po tak długiej podróży chcę się położyć do łóżka, ale muszę napisać jeszcze jedną notkę.
Eh... mam nadzieję, że wybaczycie nam to, ale Weronika nie ma czasu i ja także. Będę regenerować siły i rozdziały będą się pojawiały w podobnych odstępach czasowych. Jak na razie nie mogę wam obiecać, że  rozdziały będą dodawane regularnie.

Za niedługo zaczynam pisać nowe opowiadanie, więc nie wiem czy z tym pisaniem się wyrobię. Moje nowe dzieło to będzie dramat z Rydel. Jej życie nie było, nie jest i nie będzie łatwe + brak happy endu. Będzie to Dramato-kryminał (coś ostatnio bardzo lubię te rodzaje xD) Opowiadanie będzie na podstawie pamiętnika, retrospekcji i wizji. Takie dość nietypowe, ale bardzo wciągające.

Oto pioseneczka :
Kocham ją <33 Pierwsza miłość nie rdzewieje xD hehe

No to jeszcze raz przepraszam, paaa <3
                                           ~Wika

5 komentarzy:

  1. Genialnie ! Czekam na rozdział i bd czytać też te twoje nowe opowiadanie pewnie , czekam ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki jest tytuł? Mi się na iPadzie nie pokazuje. Nie ma video, tylko pusta plama, jakby milion akapitów _-_

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy będzie rozdział plsssss szybko

    OdpowiedzUsuń