wtorek, 2 kwietnia 2013

Prima Aprilis

   No nie wiem czy ktoś zauważył, ale na kilka godzin blog został usunięty.
Razem z Weroniką chcieliśmy wam zrobić takiego psikusa.

  Myślę, że choć trochę napędziliśmy wam stracha  :D Hahaha na prawdę nas to śmieszyło ( ja dalej się śmieje)
   Mam nadzieję, że święta minęły wam w miłej atmosferze, a w Dyngusa sypaliście się śniegiem( ehh ta zima, my chcemy już wiosnę).  No to na tyle :)) Już za późno na życzenia, więc ich nie składam xD

   Dziękuję za nominacje w konkursie The Versatile Blog. Fakty o mnie znajdziecie na moim blogu http://opowiadanie-o-r5-i-nie-tylko.blogspot.com/ :D Dziękuję jeszcze raz :D <3 Kocham was :**

 
 No to do 11 rozdziału.
Pozdrawiamy  

Wiktoria i Weronika  Pa pa ;**

8 komentarzy:

  1. zostałaś nominowana do The Versatile Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły psikus :)
    Kiedy nowy rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że na serio usunełś bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. O ty jak mogłaś xD Ale ja się przestraszyłam :p

    OdpowiedzUsuń
  5. nominowałam cię do The Versatile Blog :) więcej szczegółów na www.better--together.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko mało co na zawał nie zeszłam jak go usunełaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie:
    austin-forever-ally.blogspot.com
    Dodałam nową,wyjątkowo ważną dla mnie notkę.Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń