środa, 20 lutego 2013

Przepraszam ;*

Heeey ! :*
Kochani, baardzo was przepraszam, że przez tydzień nie było rozdziału, ale nie mam weny. Nic mi nie przychodzi, nie wiem o czym pisać. Pomysły są, ale nie wiem jak opisać. Po prostu chwilowy brak weny. Oczywiście spróbuję dodać coś jeszcze w tym tygodniu, ale mam dopiero 1/5 :c Niestety ...
A tak przy okazji.. to jest mało wejść.. strasznie mało. W moim poprzednim blogu, było ponad 900 wejść dziennie, a teraz ledwo ponad 100 jest :( Co jest? Coś wam się nie podoba? :(
Proszę powiedzcie ;D
~Weronika ♥

6 komentarzy:

  1. mi sie po doba jeśli juz pozbedziesz sie brak weny i zaczniesz zamaszyście pisac to zo baczyć wejść bedzie wiecej niż teraz nie buj sie mi sie podoba

    ps - w karzdej porze jestem z tobąm

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchaj jest mało wejść bo nic nie piszesz i dlatego. Ale wszyscy (chyba) rozumieją brak weny. Czekam na rozdział z niecierpliwością. :) ( Ja na tego bloga wchodzę codziennie.) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Bardzo podobał mi się Twój poprzedni blog i ten też z każdym rozdziałem jest lepszy. Codziennie na niego wchodzę i na ten pierwszy też. Czekam na kolejny rozdział. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten spadek wejść pewnie dla tego, że długo nic nie dodałaś ;) Na pewno jak napiszesz kolejny rozdział, to wejść będzie więcej ;D
    pozdrawiam i czekam na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram Maję nie przejmuj się dasz ardę a my czekamy cierpliwie na kolejne cudowne rozdziały. I moż eżeby ci wena powróćiła poczytaj jakieś inne blogi może cie w jakiś sposób zainspirują :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka! Twój poprzedni blok bardzo mi się podobał tak samo jak i ten :)
    Nie przejmuj się ilością wejść, jak zaczniesz dodawać rozdziały to na pewno będzie lepiej :)
    Czekam na kolejny rozdział mam nadzieję że odzyskasz wenę!
    POZDRAWIAM :****

    OdpowiedzUsuń