środa, 6 marca 2013

Pomoc =)

Witajcie :D
Nie dodaję dziś rozdziału, jak miałam w planach, ponieważ nie mam czasu, aby go napisać, ale..
Nie po to tu jestem. Chciałam zapytać, czy jest osoba chętna do pomocy przy prowadzeniu TEGO bloga ? Ja sama nie daję rady. Postanowiłam powrócić do poprzedniego bloga, ponieważ nie potrafię się z nim rozstać. Kocham moich czytelników. A tam panuję miła atmosfera i wgl.
Aby pisać dwa blogi trzeba mieć czas i pomyły. Oczywiście ja mam pomysły, ale nie ma czasu na pisanie :/ Nie chcę zakańczać działalności bloga.. dlatego osoby, które mają doświadczenie w pisaniu opowiadań, bardzo proszę o kontakt. Potrzebuję współautora.
Wiem, że niektóre osoby nie mają gg, dlatego proszę o kontakt :
GG: 44545234
E-mail : vanessamisia112@spoko.pl

Bardzo to jest dla mnie ważne. Dziękuję :*
Rozdział zgodnie z obietnicą w piątek, bo dziś się nie wyrobię, a jutro mnie nie ma :P

~Weronika ♥

13 komentarzy:

  1. JA MOGĘ ! Na serio :O xD <3 Jak chcesz sprawdzić jaki mam styl pisania to mój blog : opowiadanie-o-r5-i-nie-tylko.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serioo?? Matko Wikuś spadłaś mi z nieba ! *_* Kooocham cię :**
      Kiedyś już pisałyśmy razem nie? :) Więc odezwij się na gg :* Ja ci wyłumacze co i jak <33

      Usuń
    2. zapomniałam hasła *.* znowu ale zaraz coś wykombinuje :D DZIĘKI ! ZNÓW SIĘ UŚMIECHAM!

      Usuń
  2. Ja bardzo chętnie mogę z tobą pisać. Mam dużo wolnego czasu. Napisz do mnie jak będziesz chciała: mój E-mail tenderap@wp.pl Bardzo bym się cieszyła jeśli mogłabym ci pomóc UWIELBIAM TEGO BLOGA I TEGO DRUGIEGO TEŻ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde miałąm się zgłosic ale widze że są już chętni xd więc jak sama autorka bd chciała to niehc pisze na niewidzialna2212@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Emm.. już oferta zakończona :P Wiksaa napisała do mnie jako pierwsza ;) spóźniliście się :P
    Może jeszcze ktoś się przyda, to na pewno napiszę, ale teraz już nie trzeba :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej był 7 rozdział i zniknął gdzie on jest? ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie gdzie on jest ??? :( jestem smutna :(

      Usuń
    2. Serio? Był? O_o kiedy? :O Wika miała dodać, ale jakoś i ja nie widzę xD Kiedy był rozdział?? :O
      Jeśli wczoraj to wiem, ale dodałam go niechcący i dlatego usunęłam :P

      Usuń
    3. :C a ja się tak cieszyłam na ten rozdział

      Usuń
    4. ja też i cały dzień patrzyłam gdzie on jest :C

      Usuń
  6. no jakieś dokłądnie 24 h temu a go nie ma a tak chciałąm przeczytać :(

    OdpowiedzUsuń