poniedziałek, 17 czerwca 2013

Kolejna notka

lol heej >_<
Tym razem notkę piszę ja - Weronika. Miałam dziś jechać do babci, jednak zostałam w domu. Zrobiłam zamieszanie i poprosiłam o napisanie rozdziału Wiktorię, a okazało się że ja to mogę zrobić.
Jeśli wena mi będzie sprzyjać to jutro (albo dziś) dodam rozdział. W weekend też mnie nie było, a w tamtym tygodniu był ostatni czas na poprawianie ocen na lepsze :) Dlatego nie miałam czasu aby cokolwiek napisać ;/ teraz w szkole już jest luźniej, więc spoko ;p
A co do wystroju bloga.. jak się podoba? :P Nie chcę mi się robić nagłówka - leń ze mnie ;--;. Myślę, że jest ok. Oceniajcie, jeśli coś się nie podoba ja zmienię :)

~`Weronika

2 komentarze:

  1. U mnie w szkole także luźniej , dziś miałam tylko 4 lekcje yay *U*A co do wystroju to zajebisty ehemm xD <3 Cierpliwie czekam na rozdział :) Jestem tu nowa w komach ,ale czytam regularnie :D
    -Pauliii <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladny wystroj ;)
    dodawaj szybciutko rozdzialik, bo czekam juz dlugi... :(
    zapraszam do mnie :D www.austin-and-ally-auslly-mystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń