piątek, 28 czerwca 2013

Liebster Blog

Nasz blog został nominowany do "Liebster Blog" . Po raz kolejny nie wiem co to jest.. xd Przy okazji pisząc notkę, oznajmiam, że rozdział jest w pisaniu i prawdopodobnie dodam go jutro (lub Niedzielę). Czekajcie ^^

Nominowane zostałyśmy przez :
- PauLa
- Natalie ;3
- Elmo ;3
- pati.t
- Crystal
- Ana M
Za nominację dziękujemy ! :*

Pytania od PauLa ;p

1. Jakie masz zainteresowania ?
2. Czy jesteś szczęśliwa ?
3. Jakie jest twoje największe marzenie ?
4. Jakie są twoje plany na wakacje 
5. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz ?
6. Gdzie chciałabyś wybrać się w podróż ?
7. Najpiękniejsza chwila twojego życia to...
8. Czy masz jakieś swoje odwzorowanie w postaci literackiej ?
9. Twoja ulubiona książka to...
10. Jaki jest twój ulubiony kwiat ?
11. Co zmieniłabyś w swoim życiu ?
Odpowiedzi ode mnie (Weronika):
1. Kocham pisać opowiadania <3
2. Tak, jestem ^^
3. Spotkać R5 ♥
4. Hmm.. spotkania z przyjaciółmi i siedzenie u babci oraz w domu >__<
5. Trudne pytanie... za pewne część przeznaczyłabym na cele charytatywne, a resztę dla rodziny xd No i oczywiście na wyjazd na koncert R5 *-*
6. Do Miami, Wielkiej Brytanii, Los Angeles i Francji *__*
7. Nie ma takiej >____< 
8. niee ;/
9. Nie mam ulubionej książki, bo nie czytam xd 
10. Różę ^^
11. Czasami powinnam być milsza dla niektórych... .-.
Odpowiedzi Wiktorii: 
1. Interesuję się pisaniem opowiadań, grą na gitarze oraz fotografią
2. nie
3. Miec szczęśliwą rodzinę
4.Wyjazd do Niemczech
5.Kupuję duży dom, bilet na koncert R5 i JB . rasztę oddaję chorym dzieciom
6.LA, NY, Miami
7. To.. pierwszy pocałunek.
8.Nie mam
9. Ostatnia spowiedź
10. Czarna róża
11. Całe moje życie chciałabym zmienić
 
Pytania od Natalie ;3 :
1. Twoje ulubione miasto? 2. Jakie jest Twoje największe hobby? 3. Masz jakieś dziwactwa? 4. Jakie jest Twoje lubione jedzenie? 5. Masz jakieś największe marzenie? 6. Gdybyś miała jedno, dowolne życzenie, czego byś chciała? 7. Wolisz kisiel czy budyń? 8. Jaką książkę obecnie czytasz? 9. Jaki jest Twój ulubiony film? 10. Gdybyś miała możliwość, spotkania kogoś sławnego, kogo byś wybrała? 11. W jakim wydarzeniu historycznym, najchętniej wzięłabyś udział?
 Odpowiedzi ode mnie: 
1. Los Angeles *-*
2. Kocham pisać ^^
3. Cała jestem dziwna... (y)
4. Spaghetti i arbuz :D
5. Chcę spotkać R5 ♥
6. Powyższe pytanie XD
7. kisiel ;p
8. Jedyne co czytam to blogi >_<
9. Nie mam ulubionego xd
10. R5 ♥ ( i Laurę ;3)
11. W żadnym... 
Odpowiedzi Wiktorii: 
1. LA 
2. pisanie, fotografowanie 
3. Mam ich dużo, ogólnie jestem dzifna xD
4. Lody 
5. Ee.. pojechać do LA 
6. Spotkać R5 
7. Dudyń ( dobrze napisalam ) 
 8. nie czytam.. w końcu są wakacje 
9. .. eeeeeee.., Ten Beach Movie 
 10. Riker, albo Ell 
11. Koncert JB w łodzi
 
Pytania od Elmo ;3 : 
1. twój ulubiony przedmiot szkolny?
2.Ulubiona piosenka?
3.Jesteś jedynaczką czy masz rodzeństwo?
4.Ulubione zwierze?
5.Ulubiony kolor?
6.Miejsce które najbardziej chciałabyś zwiedzić?
7.Ulubiony gatunek filmowy?
8.Ulubiony sport?
9.Co najchętniej robisz w wakacje?
10. Ulubiona gra planszowa?
11.Boisz się pająków?
Odpowiedzi ode mnie: 
1. Angielski ♥♥
2. słucham różnych i zazwyczaj nie mam ulubionych, ale ostatnio "Finally Me" :3
3. Mam, wkurzającego, młodszego brata -_-
4. Psy i koty ;3
5. różowy, niebieski, żółty, zielony ^^
6. Los Angeles, Miami, Francja, Londyn ^^
7. musicale, komedie, familijne, romantyczne xD
8. nie mam ulubionego, bo ogólnie nie przepadam za sportami xd
9. Bawię się na wsi ^^ (kocham przebywać na wsi ;3)
10. Nie mam ;-;
11. Straszliwie :O
Odpowiedzi od Wiktorii: 
1. Ang. 
2. The a team -Ed Sheeran 
3. Mam rodzeństwo 
4. Pies.. albo Ell xD ( lol|). 
5. Fioletowy, zielony, żółty 
6. LA 
7. Dramat i komedia 
8. Stukanie w klawiaturę 
9. Robię zdjęcia i się chodzę na basen xD 
10. Nie lubię 
11. Trochę, ale hoduję je
 
Pytania od pati.t :
1. Ulubiona piosenka ?
2. Ulubiony serial ?
3. Masz jakieś plany na wakacje ?
4. Jakie jest twoje największe marzenie ?
5. Ulubiona gwiazda ?
6. Twoja ulubiona książka ?
7. Co najbardziej lubisz robić ?
8. Wolisz lody waniliowe czy czekoladowe ?
9. Ulubione miasto ?
10. Jaki jest twój ulubiony kwiat ?
11. Czy masz rodzeństwo ?
odpowiedzi ode mnie:
1. było powyżej ^^
2. Austin i Ally <3
3. było powyżej XD
4. spójrzcie do góry :P
5. R5 i Laura Marano ;3
6. powyżej
7. pisać opowiadania >.<
8. czekoladowe ^^
9. powyżeej ;p
11. powyżej >.<
Odpowiedzi od Wiktorii: 
 1. Powyżej 
2. A&A, Glee 
3. Powyżej 
4. Powyżej 
5. Ale w sensie na niebie? Belieber 
6.powyżej 
7. Powyżej 
8. Wanilia 
9. Powyżej 
10. Powyżej 
11. Powyżej
 
Pytania od Crystal:
1.Twój ulubiony owoc?
2.Jaką porę dnia lubisz?
3.Czy jest coś, dla czego warto zmienić życie?
4.Wolisz koty, czy psy?
5.Jakie jest twoje hobby?
6.Ulubiony kolor?
7.Miejsce, którego nie chcesz odwiedzić?
8.Jakie jest twoje największe marzenie?
9.Jakie cechy miał by twój imiennik?
10.Ulubiony film?
11.Bez czego nie możesz żyć?
 Odpowiedzi ode mnie:
1. Arbuz ^^
2. obydwie..
3. Tak ;p
4. psy ^^
5. było ;p
6. było xd
7. nie wiem..
8. było xd
9. zabawny ^^
10. było >.<
11. Bez muzyki, telefonu xd
Odpowiedzi Wiktorii: 
1. Jabłko 
2. Noc i dzień 
3. Tak jest 
4. Psy 
5. było 
6. Fiolet, żółty, zieleń 
7. Tokio 
8. Było 
9. Bardzo wrażliwy i czuły
10. Było 
11. Telefonu, komputera, mamy xD
 
Pytania od Ana M są takie same jak od PauLa ;)

Moje nominowane blogi: 

Nominowane blogi Wiktorii: 

Moje pytania:
1. Co kochasz robić? 
2. Ulubiona piosenka?
3. Lubisz chodzić do szkoły? Uzasadnij.
4. Twoja szczęśliwa liczba?
5. Owoce czy warzywa? 
6. Ulubiona pora roku?
7. Wieś czy miasto?
8. Jakie miejsce chcesz odwiedzić?
9. Ulubiony napój?
10. Ulubione zwierzę?
11. Ulubiony blog?
 
Pytania Wiktorii: 
 
1. Jakie masz zainteresowania ?
2. Czy jesteś szczęśliwa ?
3. Jakie jest twoje największe marzenie ?
4. Jakie są twoje plany na wakacje 
5. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz ?
6. Gdzie chciałabyś wybrać się w podróż ?
7. Najpiękniejsza chwila twojego życia to...
8. Czy masz jakieś swoje odwzorowanie w postaci literackiej ?
9. Twoja ulubiona książka to...
10. Jaki jest twój ulubiony kwiat ?
11. Co zmieniłabyś w swoim życiu ?
 
~` Weronika 

1 komentarz:

  1. Nominowałyśmy Cię do konkursu Liebster Blog! Więcej informacji znajdziesz na końcu tego wpisu: http://dangerous-crime-of-r5.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-nominacje.html (: xD

    OdpowiedzUsuń